![]() |
![]() |
||||
předchozí otázka hlavní strana následující otázka | |||||
14) Popište postup při hledání příčiny
zavzdušnění palivové soustavy vznětového motoru Zavzdušnění je nejčastější závadou palivového systému, kdy malé množství a nízký tlak paliva je příčinou nedostatečné funkce vstřikovačů a tedy i snížení výkonu nebo zastavení motoru. příčin zavzdušnění je mnoho, proto musíme vycházet od nejbanálnější poruchy nedostatek paliva v nádrži nebo špatně odvětraná nádrž (vzniká podtlak) motor netáhne, jde nepravidelně (zanešené filtry, sklenička čističe) prasklá hadice, trubka (nízkotlaký okruh) volné šroubení (vymačkané těsnění, prasklý průtokový šroub)
Prohlédneme tedy všechna palivová potrubí, zjistíme poškozené nebo netěsné místo. Poškozené potrubí vyměnit, netěsné spoje dotáhnout.
|
Veškeré podněty a výhrady pište na
email: jarda.matejka@seznam.cz